Ryktesspridare

Jahapp. Då är man det också.
Va trevligt.
Fick ju den kommentaren av signaturen "Eskilstunamentaliteten".
Det står endast "ryktesspridare".
Modigt att inte står för vem man är.
Inte för att jag tar åt mig, men det vore ju kul att veta
vad man i så fall sprider rykten om, och vem som tycker att man
är en ryktesspridare.

Och by the way, "Eskilstunamentaliteten", så sprids rykten.
I vilken stad man än bor i.
Jag är helt 100 på att det går minst 10 rykten om bara mig,
och det som händer i mitt liv, just nu.
Learn to live with it.

Vore ju barar roligt om man fick reda på grunden till varför man
är en "ryktesspridare".
Så, du kan ju gärna höra av dig.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0