Bitterfittor på Familjeliv.se.

http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m36684431.html

I korta drag:
Hon har ca 4 veckor kvar av sin graviditet.
Hennes sambo jobbar som kock och måste ibland åka ut på
"panikjobb" i en annan stad.
Han kom inte hem igår efter jobbet, och har inte hört av sig på
hela natten och morgonen. (han slutade kl 23.00 enligt orginalschemat).
Han sov kvar i den andra staden, men hade ingen täckning på mobilen.
Han var ute på facebook och msn en snabbis tidigt i morse utan att skriva till sin
gravida sambo. Dom hördes idag och han förklarade då för sin sambo att han
hade fått åka på ett extra jobb i den här andra staden och att ingen täckning fanns på
mobilen, och att han var så trött inatt/imorse när han var på nätet att han inte hörde av sig
på det sättet heller.

Jag tror till viss del på honom. Men alla andra bitterfittor på FL har redan bestämt
att han är otrogen mot sin sambo. Även fast dom har det jättebra och väntar deras andra barn.

Om ni läser i tråden så är det jag som är "anonym" inläggen 378, 391, 397, och så blir det säkert fler.
Sista inlägget jag skrev nu är nummer 430.

Idioter. Visst, han kanske har varit otrogen. Men det tycker jag är det sista man bör tro om sin
partner om man faktiskt har det bra. Och han har ju förklarat.
Det jag blir så irriterad över är att det spelar ingen roll vad en kille gör, för enligt alla idioter
på FL så är han antingen otrogen, eller så ska man slänga ut honom eller packa väskan
själv och dra. Och det ska man göra om killen har gjort allt från att ta en öl med polarna eller inte hört
av sig på en hel natt. Visst finns det svin, men det märker man ju ganska snabbt. Men alla är faktiskt inte
svin.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0