Doggy.

Emn...

Mysigt idag <3
Fick mycket sagt. Och det känns skönt.

Men jag är så himla irriterad över att jag inte kan få en hund.
Eller få köpa.
För vi får tydligen inte ha hund i det här huset.
Och det suger.
För jag tror att jag verkligen skulle behöva en hund.
Jag tror att jag skulle må bättre i längden av en hund.
Och flytta tror jag inte är något alternativ. Tyvärr.
Men det gör mig så frustrerad.

Måste prata seriöst med M om det här.
För det är viktigt för mig.
Jag menar, jag ska ju ändå plugga nu på distans i 1½ år.

På tal om det skickade jag in min bekräftelse på att jag ska
ha platsen på utbildningen idag! Woho!
Känner mig så himla laddad.

Men jag kan inte släppa det där med hund.
Jag bara känner att det vore perfekt.
Har hittat ett par som jag är intresserad av.
Äldre hundar. För jag vill inte ha nån valp.
En liten äldre hund.
Perfekt!

Måste få M att fatta och tycka det är en lika bra idé som jag tycker det är.
Hoppas vi kan lösa det här.

Nehepp...
Vad ska man göra nu då?
ÅH! jag kan inte släppa det här...

Nej, nu ska jag kolla tv.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0