If you love me.

Usch. Jag är så himla ledsen idag.
Lättad, men ledsen.

Doktorn ringde.
Det lät som det var normalt.
Kunde vara gulkroppen som stöttes ut nu i det sista skedet.
Men om det blev mer och om jag fick ont så skulle jag höra av mig.
Eller så skulle jag åka in akut om det blir under helgen.
Så det är ju good news.

Men det är nu jag inser vad som hänt. Typ.
Eller jag vet inte. Jag är bara väldigt ledsen.
Jag ville inte att det skulle bli såhär.
Och jag har drömt om det hela natten. Jag har drömt om honom.
För det känns som att det var en han.

Och jag vet inte vad jag vill göra idag.
Jag vill ju hinna umgås med Ulli nu när hon är här och allt.
Men jag känner mig bara helt slut. Och ledsen.
Men jag får ta mig i kragen helt enkelt.
Just nu vill jag bara krypa upp i M's famn och stanna där för alltid.

Nej, röka nu.
Sen vet jag inte.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0