Jag var snyggare förr.

Har blivit sämre. Men jag ska avvakta tills imorgon eller fredag.
Orkar inte gå igenom massa otrevlig undresökningar bara för att
höra att allt ser bra ut.
Jag menar, är nåt galet blir jag ju inte bättre. Och doktorn ska ringa
på fredag, så om jag är som idag imorgon kan jag avvakta till på
fredag, och då kan jag ta det med doktorn som ringer då.

Och jag har ångest.
Jag var så mycket snyggare förut.
Funderar på att färga håret svart igen.
Eller vad tycker ni?
Ska i alla fall köpa löshår igen.
Orkar inte se skabbig och sliten ut all the time.

Och jag längtar efter M, även fast han sitter i samma rum som mig.
Ska försöka få hit honom och gosas en stund innan han ska dra.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Göran (Sara)

Näää, inte svart! Det är så fint som det är nu!

2008-09-10 @ 18:46:33
Sagt av: Bonken

Hmmzt du passar ju bra apbra i svart. Men i brunt också .. Fast kör på svart. (:

2008-09-10 @ 18:47:06
URL: http://pilliplast.bloggspot.se
Sagt av: Bonken

Haha, nu står det 1-1 !

2008-09-10 @ 18:47:36
URL: http://pilliplast.bloggspot.se
Sagt av: Åke (you know who I am)

haha... Ja 1-1. Vem vinner?

2008-09-10 @ 19:26:53
Sagt av: Soppi.

INTE SVART!

2008-09-13 @ 22:17:10

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0