Plugga plugga.

Jag vill plugga. Men jag behöver den där jävla studiehandledningen.
Men jag har inte hört något från Maria... Smsade henne, men hon har inte svarat.
Börjar bli liiiite stressad. Hoppas hon hör av sig snart.
Och så måste jag kanske höra om den där boken ja...
Åh.
Jag vill ju bara sätta igång.

Idag är det mysdag också. M är bäst <3
Och vi ska nog köpa hem mat från Ming Palace idag!
Fett gott. Jag är så himla hungrig.

Och ont i huvudet sen igår.
Det var trevligt igår. Tack Soppi!

Neej... Nu måste jag ta tag i det här.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Sara

Åhhh! kinamat <3

2008-09-28 @ 17:48:19
Sagt av: Lollo

Jag har etik och vård och omsorgsarbete i studiehandledningar. Har nog massor flera =) En del är det ju lite kludrigt på men det går ju och läsa iaf!! Men har bara böckerna etik och människan socialt och kulturellt kvar, bara låna om det skulle behövas =) Kramis

2008-09-28 @ 19:11:39

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0