Städa städa...

Jodå, för hela slanten.
Har ju tagit mig 2 timmar att bli klar med köket.
Men nu är det gjort.
Nu är det bara resten kvar.
Men M är på väg hem, så han ska hjälpa till.

Åh! Det var så himla gosigt igår <3
M är bäst i hela universum!
Kanske jag ska sätta på kaffe till honom?
Jo, det gör jag nog.

Får se va man gör ikväll...
Kanske drar till Sara efter min och Mickes promenix idag.
Vi har ju kommit fram till att vi ska ut och gå en stund varje dag.
För det är så himla mysigt.
Och nyttigt.
Men det är inte så skönt för mig. Känns ju som nån hugger med en kniv
i min mage, fast in ifrån.
Inte skönt.

Neej... Nu blev jag svinhungrig...
Jobbigt.

Aja.
Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0