Vad det handlar om...

Typ.

Är så ledsen nu. Det känns verkligen i hjärtat och i själen.
Tror att jag har fattat nu vad som egentligen har hänt.
Hur ska jag kunna acceptera att det hände mig?
Hur ska jag kunna gå vidare?
Det blir ju inte lättare av alla mardrömmar jag har.
Dom är inte trevliga. Och jag vaknar i panik och skuldkänslor.
Det här tär på mig.
Jag är bara så jävla arg, besviken, ledsen och bitter.

Som tur är så har jag ju min Micke <3
Han är underbar <3

Skolan då...
Jaa, nu börjar man fatta att man faktiskt ska plugga.
Ett arbete ska vara inne redan nästa fredag.
Men jag vet inte i vilken kurs. Så det är ju spännande.
Men det får vi reda på på torsdag.

Och det är skönt att få annat att tänka på dagarna.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0