Fixing.

Eh.
Ojojoj. Jag har så ont både här och där, så jag vet inte vad...
Ja.

Vad har hänt sen sist då?
Justja! Jag var ju hos barnmorskan.
Allt såg bra ut.
Lilla B's hjärtslag låg på 154 slag/minut.
Mitt SF mått var på 20, vilket var jättebra och normalt.
(SF-måttet är måttet mellan blygdbenet och livmoderns överkant.)
Min livmoders överkant slutadeprecis vid/i naveln.
Något högt blodtryck, men ändå helt normalt. (Kunde jag se själv (; )

Här är en bild på hur magen har vuxit från vecka 13 till nu, vecka 20.



Idag har jag fixat vårat badrum. Äntligen! Blev så himla fint! <3
Ser faktiskt mysigt ut nu! Kolla!



Och imrogon så kanske vi ska till IKEA igen. Är några småsaker vi skulle behöva
inhandla. Men jag har inte bestämt mig om jag vill slösa mer pengar eller inte.
Vi får se.

M's föräldrar ville ju betala sängen och babysittern, så vi fick pengar av dom för
dom sakerna. Så  nu ligger vi typ + igen. Så vi kan ju shoppa mer saker nu, men
vi kan ju också vänta. Men palla springa runt på IKEA sen när det blir varmare
och jag blir större och får ondare? Njaaa.... Kanske lika bra att ta det nu?
Jag vet inte. Får sova på saken.

Det är helt underbart att M är ledig imorgon, för jag är väldigt M-ig just nu!
Gråter typ när han ska åka och handla eller ut och röka, för att jag vill vara nära, nära nu.

Men nu ska vi åka till Statoil.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

vilken skillnad det blev i badrummet, fint!

2009-04-13 @ 13:43:30

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0