Update!

Lite uppdateringar dåå...

Vi var på IKEA i lördags. Shoppade för ca 5000 :-  O:
Men det var faktiskt bara nödvändiga saker och saker till Lilla B <3
Så nu är det fint där inne. Men allt är inte på plats än och det är lite
mer saker som behövs köpas. Sängkläder, skötbädd... Ja, och sånt
smått och gott. Men spjälsängen och skötbordet är på plats. det enda
som ska byggas ihop nu, i möbelväg dit in, är hyllan som ska sitta
ovanför skötbordet. Kommer bli FETT fint!
Lite tidigt tycker ni, men tänk er själv att ha massa fula kartonger som
står och tar plats och samlar damm och är fula. För vi har ingenstans
att stoppa undan dom i lägenhete, och källarförrådet är fullt av barnvagn
och pant, och vinden kändes bara onödigt att släpa upp allt till, när det
ändå snart ska ner. Så då byggde vi ihop allt. Och det kommer bli så fint
när det är klart där inne <3
Och idag ska jag byta gardiner där inne också. För nu har dom där
gardinerna som är där inne, hängt där sen M flyttade in i den här lägenheten
för x antal år sen. Tror det var samma år som jag flyttade till nyfors, så det är
ju ett tag sen.



Magen v 19. (v 18+5).

Ja, den växer så det knakar (; Men mina boobs ser så små ut på den här bilden.
Men det är bara för att tröjan är spänd. :D

Ultraljudsbilden ligger i min bilddagbok. Men där är det bara dom som är vänner
med mig där, som får se. Vill någon annan se så får ni höra av er till mig.

Mer dåå?
ptjaa. Inte mycket.
Går in i vecka 20 imorgon. Alltså v 19+0.
Lilla B sparkar på. Jag älskar det <3 Bland det bästa som finns när man känner
hur det sparkar till där inne. Då fylls jag av lycka <3

Sen kan jag tipsa om att kika på alla grejer jag säljer på tradera. Det gör du HÄR.
Massa kläder till låga utropspriser!

Ja. Annars så var det väl inte så mycket mer.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Åh, v20! Du är ju halvvägs! När har du bf?

Det är härligt att börja boa, oavsett hur tidigt det är. :D



Har skickat en vänförfrågan till dig på bdb. :)

2009-04-06 @ 18:04:14
Sagt av: charlotte

guud va mysigt e så avis.. ite tidigt jag hade gjort desamma :P puss

2009-04-07 @ 12:07:36
URL: http://amazinglotta.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0