03.16

I skrivande stund är klockan 03.17. Cleo har
precis somnat. Och jag känner mig helt...
jag vet inte. Slut? Uppgiven? Nåt utav det,
eller båda.

Hur ska vi klara av att gå upp om 6 timmar?
Nu kommer det dröja minst en timma innan jag
har hunnit komma till ro, av diverse anledningar.
Mycket som snurrar i skallen, och jag blir bara
stressad när jag vet att jag måste gå upp senast
kl 09.00 imorgon.
Och hur kommer dagen bli?

Jag tror att det kommer bli en jobbig kväll
imorgon... Lägligt till M ska ut och allt.
Bah: Tack.

Nej. Usch. Jag är på ett fruktansvärt dåligt humör
just nu.
Hade jag fortfarande varit rökare så hade jag gått
ut och rökt en sisådär två, tre cigg på raken, bara
för att jag är på så dåligt humör.

Men nu har jag ju snart varit rökfri ett helt år!

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Elena

Tack! (: Men vi har tankar på att måla om i köket.

2009-12-11 @ 08:42:21
URL: http://ellisono.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0