Brio Happy = Bilix Happy!

Haha! Vad fyndig jag är!

Idag har vi minsann tagit en liten roadtrip till
Arboga. Inte för att bara kolla läget. Nepp.
Utan för att köpa en Brio Happy!
Sagt och gjort! Nu är den min! Det bästa med
den var priset. 1800:- var allt hon ville ha för
den. Som ny kostar den mellan 5000-6000:-.
Och den är bara från förra året. Alltså -08. Det
enda som egentligen finns att anmärka på den
är att den är lite solblekt. Så istället för att vara
kolsvart så är den mörkmörkbrun. Gör inte mig
något. Inte för det priset.
Och det bästa med den är att det är en sittdel
med fullt liggläge, och en mjuklift, som kan göras
om till en åkpåse sen när Cleo vill sitta mer.
Underbara vagn! Jag älskar den!

Så det har vi pysslat med idag.





Brio Happy = Bilix happy = tummen upp
(Haha, tummen och Tummen!)

Nu ska jag försöka natta min fina fina igen.

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0