I mina hemtrakter.

Ni har väl hört om mordet som skedde i Södertälje?
Alltså det HÄR mordet.
Det är så fruktansvärt hemskt. Jag förstår inte vart
världen är på väg.
Det värsta av allt är att jag förmodligen har gått i
samma skola som denne 22-åriga kille, eftersom att
mordet skedde i Brunnsäng, som är misstänkt för
mordet. Om jag visste vem det var, så skulle jag
förmodligen bli chockad och bestört över vem det är.
Så jag är nog väldigt glad ändå att jag inte vet vem
det är.
Mer om denna tragedi går att läsa HÄR.

När jag var liten passerade jag den där dörren varje
morgon, när jag var på väg till skolan.

Man går inte säker någonstans.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Linda

Usch!

och jag bor kvar i stan...

2009-12-23 @ 12:33:03
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0