Morgonpigg?

Nej. Inte direkt.
Jag har faktiskt inte somnat än. Gah!
Jag har ingen dygnsrytm alls. Vi får se hur den
här dagen blir...
Den har inte börjat så bra.
 
Devi, vår katt, tycks ha bojkottat lådan av någon
anledning (ja, den är nyrensad), under natten
(jag har legat inne i sovrummet, så jag har inte
haft nån koll på henne
), för det verkligen stank
kattpiss när jag och M gick ut från sovrummet.
Vi hittade tillslut källan till lukten, hallmattan. Så
den har vi hivat ut nu. Golvet är skurat och man
tycker ju då att det inte borde lukta längre, men
jag tycker inte att lukten har försvunnit helt.
Så mitt projekt är att städa hela lägenheten idag.

Och tvätta måste jag göra. Hoppas Cleo är på ett
strålande humör, för det skulle underlätta ett pat
kilon.

Jag ska gå och kika till henne nu faktiskt.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Erica

vi köpte den i ett set med en klänning i ullared :)

2009-12-10 @ 06:38:38
Sagt av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-10 @ 07:06:13
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Sagt av: Linda

Vad sysslar du med på nätterna :P

Tur att ni ska flytta om nu lukten satt sig i lägenheten.

Kram

2009-12-10 @ 08:35:04
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0