Onödigt.

Runt 20-tiden så ville Cleo ha mat. Hon låg och sov,
och hade gjort det sen 18-snåret. Så jag smög in i
sovrummet och så lade jag oss i vår säng och så
ammade jag. Men jag tvärslocknade, och vaknade
22.30. Fy så onödigt! Kunde jag inte fått sova hela
natten då? Och nu är jag ju inte speciellt trött. Hur
skall detta sluta? Ska det sluta med att jag sitter
uppe till 04 för att sedan behöva vakna 06? för då
har Cleo sovit klart. Hoppas inte.

Usch. Vi hade massa räkningar denna månad, och
nu när alla dragits så visar det sig att det blir en 
fattig jul... Jag hatar kvartalsräkningar!
Jag säger ju det: skitjul.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Maria

ja, kvartalsräkningar är skit! Man är liksom aldrig beredd på att dom ska komma. Jag har ändrat nästan alla til månadräkningar nu, mycket bekvämare!

2009-12-02 @ 07:23:09
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0