Promenixaren

Ja, det är jag det. Eller... Nej. Men jag var
en promenixare idag. Jag och Cleo var ute
och gick i nån timma med Sara och Thompa.
Det var skönt.
Vi gock till mammas jobb, som för övrigt
ligger i samma hus som vår nya lägenhet
, för
att hälsa på en sväng.
Cleo blev jätteglad när massa människor
pratade med henne. Haha, hon är värsta charm-
trollet! Hon ler och "skrattar" åt nästan alla.
Allra gladast blev hon när hon såg... Mig. Haha.
Jag stod bakom mamma, som höll i Cleo, och
så vände sig hon mot mig, och när Cleo då fick
syn på mig så blev hon så glad. Det värmde i
mitt lilla mammahjärta!

Efter det jag berättade igår, alltså om vårat
spöke, så skulle man ju kunna tro att det är på
grund av spökerierna vi flyttar. Men det är det
inte. Det är på grund av andra hemsökelser. HÖ HÖ!
Nej, skämt åsido!
Vi behöver större. Och jag behöver ett hem där
jag känner mig hemma.
Som det ser ut nu så flyttar vi nån eller några
dagar efter jul. Men förhoppningsvis innan.
Håll tummarna!

Och vet ni förresten när jag somnade "inatt"?
Ca 06.30 imorse! Inte bra. Men förhoppningsvis
så sover jag bättre inatt. Och framförallt så hoppas
vi på att Cleo sover hela natten nu, bortsett från
amning, och inte så hon gjort nu två nätter i rad, då
hon varit vaken från nånstans mellan 23-01 fram till
nånstans mellan 02-04...

Jaja. Nu ska jag facebooka lite, innan Cleo vaknar
igen.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Linda

Läskigt med spöket, är du inte rädd att vara ensam?

Kram

2009-12-09 @ 15:10:04
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0