Snart är det jul.

em: Jag vet inte om det var därför jag fick feber,
men det kan ha varit det. Jag vill nog mest bara
ha något att skylla febern på. Haha!

moll: Tyvärr tror jag inte att det räcker med att
byta innerslangar... "Yttergummit" är ganska så
slitet, och hålen för ventilerna är rätt rostiga.
1500:-?! För en Brio Happy?! Ny?! Vars då? Haha!
Som dom flesta vet så är ju Brio Happy min dröm-
vagn.

Nåja. Jag kanske har en Brio Happy på gång för
en billig summa. Så håll tummarna.

Idag har jag och Cleo hälsat på hos Sara och Ulli.
Eller alltså, vi hälsade på hos Sara, men Ulli var
där också, och så Thompson då. Lilla beagle.
Cleo tycker alltid det är lika roligt att träffa mostrarna!
Men hon har väldigt svårt att komma till ro, om hon
exempelvis ska sova... Men hon brukar slockna på
vägen hem, eller hemma.

Och självklart så hade jag en sådan bra sak att skriva
om, som vanligt, inatt när jag försökte sova, men i
vanlig ordning så har jag nu glömt bort vad det var...

Och tack för alla söta kommentarer! Dom värmer!

Idag känner jag mig bara... Bläh.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: em

ja jag är ju ingen expert =) men tycker det är konstigt att personalen inte kunde ge dig en förklaring om så bara att dom inte visste exakt vad det berodde på. det är ju sånt man vill veta.

2009-12-04 @ 21:30:13

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0