Vår fredag!

Idag är det torsdag, och alltså våran lilla familjs
fredag! Woho!
Det är bara för att M är ju pappaledig på fredagar
så vi brukar har "fredagsmys" på torsdagen. Fast
vi har ju även fredagsmys på fredagar.
Men inte imorgon...

M ska ut, så jag kommer få bli helt lonely imorgon
kväll. Eller ja, Cleo är ju hemma med mig! <3
Tjejerna ska ju ha julmys, och jag kan ju inte åka
någonstans på kvällarna. För vi ser ju alla hur bra
det gick efter vi var iväg i helgen!
Plus att jag inte har någon skjuts, eftersom att M
ska ut, och buss vägrar jag!

Tycker det är tråkigt. Jag hade ju gärna sett att
alla kom hit och hade julmys
, men tydligen så gick
inte det heller.
Men nästa vecka så ska vi försöka knåpa ihop någon
form av träff med brudarna!

Jaja. Nog om det.
Kom nyss hem från en liten promenad i alla fall.
Mycket skönt att komma ut och röra på sig. Speciellt
när man har en underbar ljudbok i öronen. Eller, alltså
jag har ju inte själva ljudboken i öronen, utan jag
lyssnar på en ljudbok.
Haha, tänk hur det hade sett ut! En hel ljudbok som
sticker ut ur öronen.

Oj vad klockan är massor!
Ska nog ta och byta om på Cleo snart, och verkligen
köra stenhårt med att det är läggdags nu.
Håll tummarna för att natten funkar... För jag måste
upp i tid imorgon.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

det är ju lika jobbigt för mig att ta med mina barn, om inte jobbigare. men hade vi planerat att vara hemma hos dig så hade det ju kunnat gått, men nu hade vi ju sagt att vi skulle vara här så då är det lite svårt att boka om.

om det inte fanns barn.. ;) haha

2009-12-10 @ 19:15:35
Sagt av: Mizuki

Nej, tyvärr. :) Förutom samsovning då, det funkar alltid hos oss.

Y var 6 månader innan hennes dygnsrytm var etablerad, och eftersom hon hade kolik så hade hon härliga "kvälls-skrik" i ca.4h varje kväll (ca.21-01). Vi vankade och vankade med henne men fortsatte ha det mörkt och tyst. Efter 6 månader, när hennes kropp liksom förstått skillnaden mellan dag och natt, då somnade och sov hon bättre men fortfarande som 4,5 åring har hon det knepigt med sömnen. Vaknar ofta en stund på natten, det är bara sån hon är.

Lykke har sovit som en stock från början så där är vi fasligt bortskämda.



Hoppas att Cleos sömnkrångel ger med sig snart! Sömnbrist gör en tokig, det är inte för intet som det är en erkänd tortyrmetod.

Kram!

2009-12-10 @ 19:28:27

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0