11+2 eller 11+5?

Var hos barnmorskan i onsdags. Mina värden såg bra ut.
Men jag har gått ner 5 kilo allt som allt.
Hon läste igenom det dom hade gjort på sjukan.
Dom gjorde vaginalt ultraljud (VUL) och det visade sig att jag var
i vecka 9+3 då. Men det var på den dagen jag hade räknat ut att jag
var i vecka 9+0. Alltså måste ju jag ha gått 3 dagar längre än vad jag
trodde! Så idag är jag alltså i vecka 11+5 enligt VULets uträkning.
Funderar på att gå efter det. (;
Jag fick också akupunktur i öronen mot illamåendet. Tror att det
hjälpte massor. Okej, illamåendet är inte heeeelt över, men klart mycket
mycket bättre. Känner inte av det såå mycket. Skönt som satan.
Men det är fortfarande svårt det där med mat och att äta...
Det är jobbigt.

Fick tid för rutin ultraljudet också. (rUL).
Så nu längtar man massor. 
För det var så himla ballt och fint och rörande att se lilla B på VULet.
Och då såg man inte så detaljerat. Så rULet lär bli ännu bättre <3

Och magen har börjat växa. (bild kommer senare nån gång).
Ni kanske inte ser så där jättemycket, men det gör jag.
Fast det är tråkigt när folk påpekar att man blivit så smal nu när man
faktiskt vill få större mage. Fast magen putar ju ändå.
Det är mest i ansiktet man ser att jag gått ner.

Hmmm... Vad finns det mer ni kan tänkas vilja veta?
Ja, jag kan inte göra så mycket, så det är M som fixar här hemma.
Vet faktiskt inte vad jag hade gjort utan honom <3
Men jag hoppas på att börja orka mer snart, eftersom det blivit bättre.
Måste bara proppa kroppen full med energi.

Jahaa... Idag då. Vad ska jag göra idag?
Ska man orka ta sig till Sara sen? Vore ju himla trevligt istället för att
ligga här helt ensam en fredag. M ska nämligen träffa Jens.

Nej, nu har jag nog inte mycket mer att berätta.
Bara det att jag är grymt sällskapssjuk!
Så, underhåll mig!

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

gos <3



jo, den går den här helgen. roligt om ni skulle gå samtidigt som oss :D

2009-02-13 @ 17:46:05
URL: http://haniki.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0