Jag borde...

...verkligen plugga. Men jag mår illa. Så jag orkar inte.
Jag kan plugga imorgon... Fast jag borde plugga idag.
Men nej. Fan.
Jag ska alltid skjuta upp saker och ting. Eller inte alltid.
Men jag gör det ofta. Fast nu är det inte för inte.
Jag mår faktiskt inge vidare just nu... Men jag kanske kan
plugga ikväll? Då har jag ju ändå gjort det idag.
Ja, vi får väl se.

Vecka 12+0 idag då alltså. Underbart!
Men jag insåg idag att jag bara har 6 tabletter kvar av min
medicin mot illamåendet... Så jag tycker verkligen att det
kan gå över nu.
Jag ska försöka äta nåt. Men jag är verkligen inte sugen.
Och så kanske vi ska på middag hos mamma ikväll.
Fast jag kan inte äta det dom ska äta, för det vet jag att
det kommer upp på en gång.
Men M kan ju äta i alla fall. Det är han värd.
Stackarn, det var länge sen han fick en riktigt god hemmalagad
måltid.
Ja, vi får väl se.

Och jag skulle så gärna vilja ta en långpromenad. men det
är ju också helt uteslutet i mitt tillstånd...
Korta promenader kan gå, men oftast börjar jag bara må sämre
då. Så jag skiter nog i den idén.

Justja! Måste köpa mer Päron-mer. Inte glömma.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0