Lite ensam.

Jo. Jag känner mig så ensam. Har ju blivit
halvt sängliggande igen. För jag orkar inte göra nåt.
För då kräks jag nästan omedelbart. Fast kanske inte
varje dag, men nästan. Igår iaf. Känner mig helt slut idag.
Fast jag vaknade vid 13.00. Fast jag somnade ju inte jättetidigt.
Men tidigare än jag brukar.
Jag tror faktiskt att jag skulle kunna somna nu om jag ville.
Men det kan jag inte, för jag ska faktiskt plugga.
Hoppas hoppas att det här arbetet jag ska göra nu är roligt.
Att det är intressant. För annars kommer det bli dåligt och jag
kommer säkert somna.

Jag kan ha känt lilla B idag också. Samma känsla som här om
natten. Hoppas det är lilla B!
Idag är jag alltså på dag 12+2. Alltså i vecka 13.
Och magen växer. <3
Tänkte bjuda på en magbild ikväll. Men ni får vänta tills dess, för
M måste hjälpa mig att fota.
Har en bild på mobilen från vecka 5+?, alltså vecka 6, som jag kanske
också kan bjuda på så ni kan jämföra. Men på den bilden är jag himla
svullen. Plus att jag inte har nån tröja på, så i så fall får ni se hur blek jag
är också. Och det vill jag inte.
Nej, vi skiter i den bilden.

Och M är världens bästa. Vi hade gått och lagt oss igår runt halv ett.
Och jag var så hungrig, men illamående och spyfärdig. Men min mage
kurrade utav helvete. Så M gick upp, utan att säga nåt, och lagade
tortelini till mig. Jag fick till och med ner det.
Han gör sådana där saker hela tiden för mig. (eller oss? (;  )
Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Men det är hemskt att inte kunna ta hand om sig själv! Att inte kunna äta
vanlig mat. Liksom hur underbart skulle det inte vara att få äta typ
stuvade makaroner och korv? Eller blodpudding? Eller ett Max nuggetsmål?
Men nehej då. Det går ner visserligen, men det kommer upp lika snabbt.
Hur kul är det att leva på typ kräm, nyponsoppa, ibland gröt, och vatten?
Är så less på det. Jag vill ha varm riktig mat. Men jag mår illa bara jag tänker
på varm riktig mat.
Jag vill inte ha kall tråkig "mat". Kräm och nyponsoppa är inte ens mat.
Åh! Nu blev jag ledsen igen.

Haha, undrar om någon orkar läsa?

Ja, Soppi, jag ska ringa min barnmorska nån dag när jag är uppe på
morgonen och säga att jag vill ha mer nålar i öronen.

Och om nån vill så får man köpa det där åksjuke/graviditetsillamående-
armbandet åt mig. Eller komma hit, hämta pengar, och gå och köpa ett
sådant till mig. Vet inte om det hjälper, men jag är villig att prova allt.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

jag trodde du skulle komma? haha

men då var det väl bara bo och sara då ^^

2009-02-17 @ 19:48:49
Sagt av: Soppi.



Vad är det för armband? o:

Jag orkar läsa. :D

2009-02-18 @ 09:23:44
URL: http://killiz.blogspot.com

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0