Thank God It's Friday!

Eh. Inte för att Fredagar är mer annorlunda än andra
dagar för min del. Men det är skönt att man vet att M
är ledig imorgon och på söndag.
Men han kommer väl säkert hitta på nåt med nån
vän och så sitter man här ensam igen. Men han får.
Verkligen. Det är han faktiskt värd efter allt han gör för
mig varje dag. <3

Sååå...  Vecka 12+5 idag. Det går undan!
Och jag är väldigt fundersam över den där känslan jag
får i magen ibland... Undrar om det är lilla B?

Det var en som kommenterade min magbild på bilddagboken
att "lite lite syns det ju".  Haha, lite? Jag menar: Okej att jag
hade mage sen innan, men inte fan stog den ut som den gör nu!
haha!
Fast ja, den personen och jag har inte träffats på hur många år
som helst, så hon vet ju inte hur jag såg ut innan.

Fan. Mår illa som skit och jag som hade hoppats på att må bättre.
Men ICKE. Fett sämst.
Men nu kurrade min mage! Så kanske man kan äta sen.
Hade nämligen tänkt göra makaronipudding, om jag orkar.
Men jag tror jag ska åka med M till mesta, så jag kan träffa min mami.
Kanske bör meddela honom om det.

Nåja.
Ska ringa mamma nu.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0