v.10+6

Jahapp.
Ligger i sängen idag. Har gjort det hela dagen.
Mår illa som vanligt, och har just spytt...
Det här är grymt jobbigt.
Jag som hade föreställt mig ett vanligt morgonillamående
fram till v. 9 typ... Men icke. Jag fick det här istället.
Men det lustiga med det hela är att det är ju så värt det.

Så imorgon är jag i v 11+0, alltså går jag in i vecka 12 då.
Ska till barnmorskan imorgon också, på sån där inskrivning.
Fast dom känner ju redan till mig, och vi har ju redan varit där.
Men det blir nog roligt.

Nej, nu ska jag vila lite.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Sweed

<3 *:

2009-02-10 @ 17:03:19
Sagt av: haniki

sluta spy nångång då! eh..

jag kommer inte ens ihåg när vi träffades sist, sjukt! :*

2009-02-12 @ 21:00:26
URL: http://haniki.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0