Varm o'boy!

Min M är bäst <3
Han gör varm o'boy åt mig nu. Snällast!

I alla fall. i min bilddagbok finns det nu en magbild.
Men det är endast dom som är vän med mig där som kan kika.
Om någon vill se som inte kan se min bilddagbok får hojta till.

Trodde imorse att det skulle vara en bra dag idag när det gäller
mitt illamående. Men jag hade fel. Somnade omkring 11, vaknade
runt... 13.45 och mådde skit.
Sen när M kom hem och vi skulle iväg en sväng så spydde jag som
en gris. Inte kul att kräkas när man inte har något att kräkas upp.
Fast det är ju i och för sig aldrig kul att kräkas. Men hellre kräks jag
om det finns något att kräkas upp, för det gör inte lika ont.

Och Soppi och Hanna, förlåt att jag inte ringt tillbaka, men jag blev kvar hos
svägerskan till typ 22, och sen så orkade jag inte.
Men jag ringer imorgon!

Jahapp. Ska man plugga en stund nu, eller ska man ta det imorgon när
jag förhoppningsvis mår bättre och är piggare?
Vi får se... Synd bara att min lärare är så dålig på att svara på mail.

Jaja.
Jag har nog inget mer kul att berätta...
För det händer inget kul.

Hejdå. God natt.

Kommentarer
Sagt av: Soppi.

Det är lugnt!

Vi pratar ju på msn nu. d:

*:

2009-02-20 @ 00:24:51
URL: http://killiz.blogspot.com
Sagt av: Leonora

Hoppas du haft en bra dag :)

allt väl ? :)

2009-02-20 @ 00:26:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Sagt av: Leonora

sv; härligt du :D

förutom att du mår illa då "/

nja sådär, är jätte förkyld "/

2009-02-20 @ 15:10:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0