57 dagar kvar!

Ja, klockan är 23.55 i skrivande stund, men ja, dagen är
ju slut, så vi säger att det är 57 dagar kvar nu! (58 dagar
kvar lördag, och 57 dagar kvar söndag).

Vet att jag inte har uppdaterat på länge, men jag har inte
orkat.
Det har hänt jobbiga saker, och jag har mest hållt mig för
mig själv, och med M och med familjen.

Annars så är jag i vecka 32 idag. Alltså 31+5 (söndag).
Jag lider nåt så otroligt i denna värme som är eller varit!
Jag kan inte göra nåt utan att svetten börjar rinna. Och
sova... det kan jag bara fantisera om! Fast inatt sov jag
hyfsat. Tror det var tack vare åskovädret som kom inatt.
Underbart var det!
Jag är svullen och har ont. Jag känner mig hur tung som
helst, och jag låter lika anfådd som en maratonlöpare, bara
jag i stort sett rör mig. Jag vill att tiden ska gå snabbare!
Men positiva tankar! Bara ca 8 veckor kvar nu! Jaa, nästan
bara 7 veckor kvar! Woho!

Men längtan efter vår prinsessa är inte ens rolig längre! Den
är sådär äckligt otålig! Jag är nästan bara nere för att jag
längtar efter henne så mycket!

Lägenheten börjar bli klar nu. Bara lite småfix kvar.
Alla bebiskläderna är tvättade. Men shit va mycket kläder vi har
i 62-68! Men det är bra!

Var hos barnmorskan i torsdags. Sf-måttet var på 30. Hjärtljuden
var 155 om jag minns rätt. (Orkar inte resa mig upp och hämta
journalen). Allt såg bra ut. Och inga indikeringar på UVI som
vi först trodde.
Jag har bara en bebis som gillar att trycka på min kissblåsa,
och ganska mycket sammandragningar och förvärkar.
Har fått order om att vila ännu mer. Men herregud, ska jag vila
mer så kommer det sluta med att jag blir sängliggandes mesta
delen av tiden. Så jag gör så mycket som jag orkar, och vilar när
förvärkarna/sammandragningarna sätter igång.
Fast det blir ju inga långpromenader, och jag går ju inte snabbt.
Och ska jag nånstans så måste jag ha skjuts, eller i värsta fall
ta bussen.

Jaja.
Finns mycket att gnälla över. Men jag tar inte upp allt här nu.

Jag hoppas i alla fall att alla runt omkring mig kommer respektera
mina och M's regler och vilja. Speciellt när Cleo kommit.
Exempelvis: Vi hör av oss när vi vill ha besök. Och vi vill inte ha
oväntat besök.

Jaja. Gnäll gnäll.
Och bara om graviditeten och allt runt omkring. Men ni får ha
överseende! Det är det enda som rör sig i skallen just nu.

Hejdå!

P.S. Förlåt att jag inte har hört av mig, men jag orkar inte.
Jag ringer när jag orkar. Men ni kan alltid försöka ringa. Jag
svarar om jag orkar, annars så ringer jag upp när jag orkar (;

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0