72 dagar kvar!

Idag har vi varit och grillat och fiskat med Sara och Fredrik.
Det var jättemysigt och trevligt. Och Sara är så duktig som
kör!

För övrigt så skulle jag följt med M en stund, på fest. Men
efter att ha fått reda på en väldigt jobbig sak, så stannar jag
hemma.
Jag vill inte ens att M ska gå... Inte ikväll igen... Men vad ska
jag göra? Vill han så vill han.

Känner mig bara ledsen, besviken och just nu väldigt ensam.
Jag vill inte höra, jag vill inte veta, jag vill inte se. Så känner
jag just nu. Jag vill inte bli indragen i deras skit, men ja, det blir
man och blev man ju automatiskt.

Jag saknar min pappa just nu. Väldigt mycket.

Tankarna snurrar runt i skallen. Hur mycket lögner finns det
egentligen? Just nu kan man inte lita på något som kommer
ur deras munnar.
Förtroendet är lika med noll.
Bra timing!

Nej, nu ska jag väl fortsätta att bara vara.

Och jag tror att Cleo blir väldigt påverkad av hur jag mår. Och
det är deras fel.
Hon har inte alls rört sig så mycket, som hon brukar, idag.
Får avvakta.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0