73 dagar kvar! Midsommarafton...

Idag blir det jag, bebis i magen och Devi hela kvällen.
Kanske att man skulle träffa Sara och Fredrik sen, men
jag vet inte. Jag har i alla fall bunkrat upp för kvällen.
Chips, lösgodis, cola och en hel kartong med Ice Age-glass!
Min älskling tyckte jag var värd det!
Han ska ju iväg med J. Och jag vill inte ens. Men han får ändå.
Jag kan ju inte tvinga honom att stanna hemma med mig.
Och jag fattar väl också att det är roligare att gå ut och supa
en sådan här dag/kväll, än att sitta hemma och glo TV med mig.

Men jag börjar gråta så fort jag tittar på honom, för jag saknar
honom (hur dumt det nu än låter, eftersom att vi bor ihop och
ses varje dag).

Idag är en sådan dag då jag inte vill vara ensam, eller utan
honom. Och det är nog på grund av allt drama som utspelar
sig runt omkring just nu. Lugnare perioder i livet har man ju
varit med om. Tur att jag har mina vänner, mina systrar, min M,
min bebis och min katt! Det är dom som gör att man orkar med
allt annar skit.

Usch, det var länge sen jag kände såhär när M ska iväg. Eller,
i alla fall såhär mycket och intensivt.
Kommer ju gråta floder när han går, och ändå vet jag ju att han
kommer hem inatt.

Nej, nu ska jag nog krama honom lite.
Hejdå.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0