74 dagar kvar! Myndigheter avklarade!

Japp. Igår fixade jag med CSN och FK. Så nu är det gjort.
Börjar ta ut FP från och med 24/8. Skönt skönt!
Och idag , nyss faktiskt, så ringde jag och bokade möte
med mottagningsenheten/familjerätten, för att skriva på
faderskapet. Så nu är väl allt fixat tror jag...

Och just nu är det mycket. Jag är så less på all jävla skit!
Drama hela tiden. Jag orkar inte! Fattar inte folk att jag vill
ha lugn och ro runt omkring mig?!
Skit ner er.

Neej. Om man ska ta och göra nåt vettigt av den här dagen?
Kanske sova en stund, och sen plugga, igen.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Tack! Jag var och kollade på vagnar idag och gillade Happyn skarpt. Får se om det blir en sådan, det beror på om försäljaren hade rätt ang. maxvikten eller inte.

Skönt att ha det fixat med FK, CSN och familjerätt. ^^

2009-06-18 @ 12:31:59

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0