88 dagar kvar!

Var hos barnmorskan idag.
Cleo har vänt sig, så nu ligger hon med huvudet neråt.
Duktig flicka! Nu får hon ta och stanna så också!

Allt såg bra ut, låg lite över på SF-kurvan. 27 låg jag på,
men det såg ändå bra ut.
Fosterljuden var på 157. Och mitt Hb låg på 126, så det
var också bra! :D Känns så skönt!

Var ner på invigningen av jubileumet, men det var skit.
Blött och kallt, och nästan inga folk. Hoppas det blir mer
imorgon och på lördag.

Åh, jag undrar hur mycket jag kommer få träffa M i helgen...
Han ska säkert supa varje dag. ):
Fast vi ska ju i alla fall till Mesta på Lördag, för Amanda tar
ju studenten.

Nej, nu vill jag ha bättre väder!

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Jessica

Jaa, jag längtar ju :/ Nu kommer det nog inte ens föränns på måndag. En HEEEL helg utan! :p

2009-06-05 @ 06:23:47
URL: http://hishkaka.blogg.se/
Sagt av: haniki

hoppas också att det blir bättre väder.

kul att ta studenten om det ska vara såhär kallt :S

hoppas du får en bra helg, du får hälsa grattis till amanda :)



och bra att cleo har vänt sig, duktig tjej! ^^

:*

2009-06-05 @ 09:43:17

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0