Den färgen som leder är...

... svart!
Det är en person som har röstat för rött hittills.
Och när jag tänker på det, alltså vad som blir lättast
att hålla efter och skonsammast för mig, mitt hår och
Cleo, så är det ju svart som leder med hästlängder!

För övrigt så har jag ont i huvudet idag igen. 3:e dagen...
Inte sådär jätteont, men ändå så att det stör.
Känner mig svullen och slö också. Hoppas det inte är nåt
skit nu bara, för jag pallar inte!
Kanske är stressen...
Man har ju läst så mycket om preeklampsi, alltså havande-
skapsförgiftning, men det är väl på tok för tidigt att få det nu?
Och jaa, jag är lite lätt hypokondrisk av mig just nu när jag är
gravid. Får se hur det utvecklar sig. Jag mår ju inte apdåligt.

Nej. Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Jag hade preeklampsi med Y, bev inlagd och igångsatt i v. 38. Hur var ditt blodtryck när du var hos barnmorskan sist? Över 140/90 är högt, men behöver inte betyda hf. Protein i urinen? Flimmer framför ögonen? Allmän sjukdomskänsla? Ont ung. där revbenen möts? Är du väldigt svullen (på andra ställen än benen)? Det är alltid klokt att hålla koll på sin kropp, men ring din Bm om du blir för orolig. Hon kan ta in dig för en extra bt-kontroll så att ni vet.

Har du koll på ditt hb förresten? Det kan också ge huvudvärk. Eller tryckande väder, stress och graviditet i allmänhet. ;)

Hoppas att allt är bra!

2009-06-18 @ 18:13:37
Sagt av: Anna

hej!

vad kul att du tycker om min blogg :D



jag röstar också på svart :)

2009-06-19 @ 12:43:55
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0