Jag andas i ett tomrum.

Hej.
Igår var jag hos Haniki och träffade massa brudar <3
Det var jätteskönt att få träffa folk. Blir så himla glad av
mina vänner! Och så träffade jag ju Emmpi också! Det
var ju typ 100 år sen vi sågs. Så det var roligt!
Jag var helt död när jag kom hem. Kokade lite tortelini
och åt dom och sen somnade jag typ på en gång.
Saknade M som ett djur! Men det gick bättre att vara själv
och sova själv än vad jag trodde att det skulle gå.
Saknar honom massor nu också, men det går bra nu med.
Längtar tills han kommer hem till oss <3
Fast han lär ju stinka alko... BLÄ!
Men han får för han är bäst! <3

Idag då... Jaa, kanske kanske att jag åker till stallet och
hänger en sväng i eftermiddag. Vi får se. Jag skulle ju egentligen
behöva plugga, och fixa här hemma. Det var ju planen.
Men det var ju så himla länge sen jag var i stallet. ):
Jaja, vi får se.

Blev nöjd med håret förresten! Liiiite fläckigt blev det kanske,
men det får vara så. Men nu ser jag i alla fall mycket fräschare
ut. Så det är väldigt skönt!

Nu ska jag gå och diska tror jag.
Eller neeej, jag orkar inte.
Jag ligger kvar i sängen och myser istället.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

var så himla skönt att träffa dig igen <3

:*

2009-03-02 @ 12:26:23

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0