Lipton.

Gott med thé! <3

Hej.
Ja, jag har faktiskt inte orkat skriva nåt.
Har pluggat massor den här veckan.
Sen så har vi fixat lite här hemma.
Köpte ju två nya lampor på underbara hem idag.
Dom står i fönstrena i vardagsrummet.
Sviiinfina faktiskt.

Ptja.
Vad har hänt sen sist då?
Går in i vecka 16 imorgon. Alltså är jag 14+6 idag.
Det går snabbt nu.
Mår mycket bättre och orkar faktiskt leva lite nu.
Skönt som satan.
Kan till&med äta nu, men inte vad som helst.
Men ändå skönt.
Och för att hålla det där lilla gnagande illamåendet, som
jag fortfarande har kvar, på avstånd, måste jag typ äta
hela tiden. Men det blir mest bara knäckemackor. <3
Men det är ju bra i alla fall.
Ptjaa... Annars så... Vet jag inte.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: Sweedy

Hey lady! Antar att du inte orkade göra nåt ikväll. Men jag tycker vi ska göra nåt nån dag! Du verkar ju må bättre också! (: : :

2009-03-07 @ 21:25:34

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0