Sweets for my sweet

Musikal igår då. Är så himla stolt över Amanda!
Hon var så himla bra! Hela musikalen var bra.
M följde ju till och med med. <3

Jahaapp... Idag då.
Ligger fortfarande i sängen och är lite bekymrad över
vad vi ska äta idag... Man är ju inte direkt rik.
Och det enda jag är sugen på är typ skräpmat, eller
mat som jag själv inte behöver laga i alla falla. Alltså
inget som vi har hemma.
Måste ta mina mediciner nu känner jag.

M ligger och sover. Ska väcka honom typ nu.
Vet inte varför vi sovit så länge idag...?
Så sent blev det ju inte igår... tror jag.

Jahaaa. Uppdatering då.
Är idag i v 16+6. Alltså går vi in i vecka 18 imorgon.
Lilla B buffar och har sig emallanåt. Det är helt underbart <3
Lyssnade på hjärtat med vårat angelsound i torsdags igen.
Man får ett lyckorus som inte är av denna värld när man hör
hjärtat och hur lilla B rör sig där inne. Fantastiskt.
Längtar som attans tills vi får se lilla B!

Jaja. Nej, nu ska jag ta mina mediciner, sen ska jag väcka M, och
sen kanske man ska försöka göra något av den här dagen då...

Hejdå.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0