95 dagar kvar!

Idga har jag inte gjort nåt. Verkligen ingenting.
Rätt skönt ändå. Funderar på om jag ska orka
sätta mig och sy amningskudden, så man kanske
kan sova gott inatt. Alltså, så jag kan använda den
som stöd för magen och kroppen i sängen. För ni
ska veta att det börjar bli rätt tungt nu. Och jag är ju
upp typ 1000 gånger per natt. Vaknar ju så fort jag
ska vända på mig.

Imorgon så drar vi till Stockholm i alla fall. Det ska
bli skönt att komma bort från vardagen lite.
Och på lördag så får vi äntligen se vår älskling! <3
Fy vad jag längtar!

Nej, usch. Ingen energi till nåt just nu. Och det är bara
skit  på tv.

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Anonym

ha så kul i sthlm! :)

2009-05-29 @ 18:53:48
Sagt av: Maria

Eller hur! Skulle vara skitkul att träffa dig, jag gillade verkligen dig när vi gick i skolan. Minns du när vi sprang på varandra i eskilstuna för några år sen?



Nu kunde vi varit ensamma tillsammans. jag har hyrt värsta tjejfilmerna, får ju passa på när kristian inte är hemma=)

2009-05-30 @ 21:25:52
URL: http://readingmary.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0