96 dagar kvar!

Så är man inne i vecka 27 nu då. 26+1 för att vara exakt.
Känns helt sjukt att Hanna fick pojkarna när hon var 26+2.
Alltså imorgon, för mig. Jaa, ni fattar! Helt sjukt.
Jag beundrar dig Hanna! Och pussa pojkarna från mig!

Och idag är det bara 3 dagar kvar till vi får se bebis! :D
Fast vi drar ju till Stockholm redan på fredag! Ska ju bo hos
Saras Fredrik då :D
Det kommer bli trevligt.

Idag är jag så himla trött, så jag vet inte vars jag ska ta vägen.
Eller sååå farligt är det egentligen inte, det bara känns så för
att jag måste iväg till skolan och göra slutprov. Sen måste jag
plugga idag eller imorgon igen. Puh! Men det får gå. Så jobbigt
är det inte. Fast när man inte får sova en hel natt i sträck, och inte
har gjort det på ett par veckor, så känner man sig ganska mosig
i hjärnan. Så därför känns det extra jobbigt. Men men.
Plus att jag har varit nere på stan nu 2 dagar i rad, och idag blir
alltså 3:e dagen jag måste iväg. Det tar på krafterna.
Men det är totalt värt det!

Ska väl kolla efter min penna och mitt sudd nu. Sen ska jag traska
till bussen.

Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: haniki

jag tycker också det är helt sjukt! jag tänker massa på dig o din mage nu ^^

2009-05-27 @ 15:05:53

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0