98 dagar kvar!

Men moget att vara anonym. Har man nåt att säga så kan
man ju stå för det också. Det gör i alla fall jag. Vad trött jag blir.

Jaja.
Bara 98 dagar kvar! Woho! Och bara 5 dagar kvar till vi får se
Lilla B! Woho igen!
Bebis sparkar på och jag blir bara tjockare. Har ibland problem
med att ta mig upp ur sängen. Dels för att jag har så jäkla ont, och
dels för att jag har blivit rätt tung. Men det är värt det! (;

Jag gick och hämtade min bärbara dator (till sovrummet och sängen),
som är skållhet, och knappt funkar, för att det var nåt viktigt jag skulle
göra såhär på morgonkvisten tänkte jag. Men nu har jag glömt vad det
var. Jag har mailat min lärare, letat efter boken, kollat runt i vanlig ordning,
och kollat beskrivningen till amningskudden. Hmmm... Vad har jag glömt?

Ulli?! Du har vår kamera va? Jag tänkte att jag skulle hämta den idag.
För jag måste fota saker jag ska sälja.

Jaja. Nu ska jag gå och koka thé och hämta scones. Sen ska jag faktiskt
börja göra mig iordning, för jag måste ner på stan en sväng och inhandla
lite saker. (Har egentligen ingen lust, för jag har grym ångest över pengar
just nu, för det är mycket räkningar denna månad.)

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: urpie

jepjjepp jag har kameran! vet dock inte hur länge jag blir kvar i Mesta men .. Bara att ringa när du ska hämta den.

2009-05-25 @ 09:36:42

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0