Babykicks!

Haha, får lyckorus varje gång jag känner bebis!
Man blir alldeless varm och lycklig av det.
Sparkarna har blivit så pass hårda att det till&med
nästan gör ont ibland när bebis sparkar.

M och jag ska gå ut och äta och gå på bio på lördag <3
Längtar jättemycket! Det är så skönt att göra sådana
saker tillsammans. Love it!
Längtar efter honom hela tiden nu. Så fort han drar till jobbet
börjar jag skana honom. Haha! Jag är lite needy nu för tiden (;

Jahapp. Idag då?
Ptjaa... Ska snart ställa mig och diska och sen vika tvätt.
Sen vet jag inte. Kanske sova en stund?
Vila är viktigt (;

Neej. Nu ska jag bara sitta och slappa en stund.

Och Ulli, jag brukar försöka kommentera i din blogg, men det
står ALLTID att jag skrivit fel verifieringskod, fast jag inte har.
Så du vet (;

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: urpan

Men vaa? Fett cp blogg!

Eller så är det dina tjocka korvfingrars fel .. ;) HAHA skoja!



Pus pus

2009-05-13 @ 12:39:10
URL: http://pilliplast.bloggspace.se

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0