Dåligt väder.

Jaa, jag vet inte varför, men jag känner mig ungefär
lika munter som vädret är här. Mulet och dant.
Jag känner mig mulen och dann. Men men.
jag ska ju i alla fall få kebabtallrik idag! :D Haha, typ
dagens höjdpunkt. Och så blir jag lika glad varje gång
jag känner en spark <3

Jag vet inte. Jag känner mig ful och jävlig. Nästan så att
jag går och sminkar mig bara för att känna mig fin även 
fast jag inte ska nånstans. Men då kommer jag säkert bli 
missnöjd, eller ännu mera kinkig bara för att jag har sminkat 
mig, och så ska jag ändå ingenstans. Dagen i-landsproblem.

Ringde förut till Frida klippotek, för att jag tänkte att jag kunde 
passa på att gå och klippa mig idag, för mitt hår är verkligen risigt.
Men den enda tiden som fanns var kl 17 i eftermiddag, och det 
kändes lite jobbigt eftersom att då brukar jag bli hungrig, och så
var det en man som hade den tiden ledig. Och jag har verkligen inget 
emot män som är frisörer, men jag klipper mig faktiskt hellre hos
en kvinna. Jag vet inte varför. Kan förmodligen bero på att jag aldrig 
blivit klippt av en man förut. Hur som helst så var 17 för sent för mig.
Och då är ju M hemma, och då vill jag vara med honom.

Jag har blivit sådär jobbigt närhetskrävande igen... :/
Stackars M. Haha! 
Nej, men jag vill bara vara nära nära, och bli uppvaktad och ompysslad.
Jag vill helt enkelt bli bortskämd till tusen. Med massage, mat serverad,
presenter och kanske det viktigaste av allt; komplimanger. 
Jag älskar min kropp just nu, men visst känner jag mig tjock, och mitt face...
Usch! säger jag bara. Nej. Smink it is. Köpte ju ny ögonskugga igår.
Såndär från Isadora med 4 stycken i. Nyanserna är gröna. Mycket fint.
Kan ju använda det som anledning att sminka mig. Alltså att jag måste
prova dom. Då känner jag mig inte lika onödig.

Nej. Bara massa babbel.
Nu ska jag dricka cola, sen ska jag fixa mig.

Hejdå. 

Kommentarer
Sagt av: Jonna

Tack! När är det beräknat att den lilla ska komma ut? :)

2009-05-06 @ 14:56:00
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0