Fredagsöndag.

Hela den här dagen har känts som en söndag,
och jag gillar inte söndagar.
Men jag har fått massor gjort idag.
Jag har städat och diskat, och storstädat badrummet.
Det behövdes verligen.

Nu på kvällen så dog min bärbara dator - igen.
Och M's dator, som är köpt i januari/februari, strular.
Så vi har tillbringat kvällen med att koppla in hans andra
dator till tvn så vi kan se film. Så det är vid den jag sitter nu,
medans han kollar film.

Annars så har jag förjävla ont. Så går det när man ska vara
duktig och städa hela lägenheten.
Bebis sparkar på, och igår mose var första gången M såg
bebis sparka. Alltså man ser var det sparkas och ibland hoppar
hela magen till.

Justja, vi köpte ju en kamera igår också. Love it!
Den kommer vi ha stor användning av nu. Och det var ingen
skitkamera, utan en riktigt bra kamera. Så jag är väldigt nöjd.

Men stackars M, han är inte frisk än... Nu har han visserligen
ingen feber, men han är förkyld och hängig och trött.

Nej, nu fick jag ont på nåt konstigt sätt. Typ kramp eller nåt i magen
och ryggen. Ska nog lägga mig ner nu.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

"Typ kramp eller nåt i magen

och ryggen" låter som sammandragningar/förvärkar. Dags att dra ner på tempot!

Roligt med ny kamera! Vad köpte ni för någon?

Kram

2009-05-02 @ 14:47:52

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0