Ghosthunt!

WOHO! Vecka 25 idag! (v. 24+0).
Bara ca 15 veckor kvar! Jag längtar efter dig bebis!
<3

Igår var en helt underbar dag faktiskt. Hängde med Ulli
typ hela dagen. Lagade middag och köte godis och sådär.
Och så blev det Most Haunted för hela slanten. Och då fick
vi den briljanta idén at vi skulle bege oss ut på spökjakt på
kyrkogården där vid slottskolan. Sagt och gjort.
Vi promenerade dit och så skulle jag ta en bild på en statty,
men då dog batteriet i kameran. Jag hade helt glömt att ladda
den. Men vi tänkte att vi i alla fall vill gå på spökjakt. Men när vi
närmar oss kyrkogården så hör vi ett mystiskt ljud. Det lät som
att nån eller några sprang, eller att nåt åkte eller släpades eller
nå... Jag blev helt iskall! Men sen kom Ulli på att det var ju
vattenspridarna! HAHA!
Tänk om vi gått runt där på kyrkogården och helt plötslig så
startar vattenspridarna och vi blir dyngsura! HAHAHA!
Tur i oturen! Verkligen!

Och igår skrattade jag väldigt mycket. Så mycket har jag inte
skrattat på länge.

Och igår kände Ulli Lilla B sparka. Jag trodde faktiskt inte att
bebis skulle sparka när Ulli satte dit handen, men tji fick jag.
Jag blev glad :D
Förlåt Sara att du inte hann först (;
Men du kan få komma hit idag och känna om du vill (:

Jahapp. Vad ska man hitt på idag då?
Jag vaknade ju runt 6 och har inte kunnat somna om än.
Men jag ska nog bädda ner mig i soffan nu, och sova en stund.
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kanske att jag ringer
och gör den där intervjun idag... Men bara kanske.

Nej, nu ska jag hämta mitt täcke.

Hejdå.


Kommentarer
Sagt av: urpan

:* <3

2009-05-12 @ 12:50:25
URL: http://pilliplast.bloggspace.se

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0