Nu är helgen här...

Jiho! tänker ni andra. Blä tänker jag.
Helg = alla festar, men inte jag.
Fast imorgon så ska jag till Hanna, det ser jag fram emot.
Men jaa, som vanligt lär man inte bli där hela natten.
Ingen höjdare att vara bland massa fulla people när man
själv är nykter. Men en sväng blir det i alla fall! :D
Men som vanligt så följer inte M med. Han ska ju tydligen
supa hela dagen med Jens. Lär få se mycket av min sambo
i helgen. Eller inte.

Och idag går hela jävla pissdagen bort till att städa och fixa.
Och M ska byta däck och massa annat skit. Så jag lär väl
vara ensam idag med. Ingen närhet what so ever. Men ja,
det är ju saker som måste göras.

Så nej, jag gillar inte helgerna. Usch vad jag inte gillar dom!
Bara deprimerande och ensamma.

Det blir jag och Lilla B mot världen som vanligt.

(ja, jag är mycket bitter och nere just nu).

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0