Pain.

Såå.
BM-besöket då.
Allt såg bra ut! Och vikten var inte alls så farlig!
Och barnmorskan sa till&med att jag inte ska
noja sådär. Så då gör inte jag det. :D
Lilla B's hjärtljud låg idag på 158. Och mitt
SF-mått, alltså måttet från blygdbenet till livmoderns
överkant var 22. Precis på medelkurvan. Skönt skönt.

Annars ås har jag ont. Ont som fan. Får tårar i ögonen
när jag ska röra på mig. Men men. Så går det. Att jag
aldrig lär mig. Imorgon lär jag ju ligga hela dagen... ):
Tråkigt.

Shoppade i alla fall lite. Ett par hotpants/shorts som jag
hade tänkt ha som "mysbyxor" hemma under dom varmaste
dagarna i sommar, men dom var... jag vet inte. Inte utformade
för en gravidmage. Menjag får se om jag orkar byta dom eller inte.
Dom var ju inte så dyra så. 49.90 kr bara.
Och så köpte jag mig en mascara och ögonskuggor.

Och imorgon kommer klänningen! Hoppas jag!
Hoppas jag kan ha den bara. Annars får jag sälja den vidare.

Jaja.

Vjuder på den här bilden:



Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0