Picknick och massa gos <3

Fy vilken härlig dag det har varit! Har njutit av varje
sekund. Ja, fast kanske inte när jag städade då.

När M kom hem så gjorde vi oss i ordning och sen
drog vi till Tuna park för att byta skorna, vilket gick mycket
bra och dom är både söta och sköna. Har gått upp en hel
skostorlek. Från 37 till 38. Jaja, hur som helst så sitter dom
bra nu, så jag är nöjd.

Sen drog vi och handlade korvbröd grillkorv och plastknivar.
Engångsgrill hade vi redan, och ketchup. Varför heter det ketchup?
Nån som vet?
Jaja. Vi åkte iväg för att leta picknick-plats. I Vilsta var det för mycket
folk för våran smak. Men då kom vi på att vi hade sett ett par mysiga
ställen på vägen ut mot Katrineholm. Så vi drog dit, men där var det
packat med folk. På alla ställen! Irriterande, javisst! Men vi såg en
strand som var tom från vägen, så vi svängde av på nån liten grusväg.
Det kändes som att vi åkte mitt ute i ingenstans. För det var bara en
jättesmal grusväg och träd. Efter en bit stannade vi till för M ville röka
och jag ville hämta drickan som låg i baksätet. Men vi ställde oss typ
mitt i ett sånt där broms-bo, så det kom typ 1000 sånna äckliga och
attackerade oss och bilen. Så vi slängde oss in i bilen och vände
där ifrån.
Hur som helst så slutade det med att vi hade picknick vid Borsöknabadet.
Och det var jättemysigt! Jag älskar när vi göra såndana här saker
tillsammans, bara jag, M och Lilla B!

Lite bilder från vårat äventyr!







Nu är nog min chokladpudding färdig, så jag ska hämta den och sedan
kolla på ett par avsnitt av Most Haunted. Söndagslyx deluxe!

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0