Rainy day.

Härligt väder... Eller inte. Känner mig bara blä!
Vet inte om det är vädret eller hormoner, eller jag själv?
Kan också vara allt runt omkring. Jag tror det.
Det är så mycket att tänka på, att fundera på. Att grubbla på.

Jag ska nog ner på stan en sväng snart, även fast det är
skitväder. Då slipper man sitta hemma och grubbla i alla fall.
Kanske att man tröstshoppar lite? I alla fall på rean. Annars
blir det dyrt.
Skulle ju behöva hitta ett par till byxor. Helst mammajeans, men
jag har inte orken att åka ut till Tuna park, och just nu skulle jag
inte ha råd med ett par nya jeans i alla fall.
Kanske hittar nåt på nåt rea-ställ?
Och en ny bh hade ju inte varit jättefel.
Äh. Kanske bara stannar hemma. Men vad ska man göra här?
Glo? För det gör jag ju inte hela dagarna.



Jag har i alla fall pluggat klart för den här veckan idag. Så det känns skönt.

Bebis sprakar utav bara den just nu! Love it! <3
Blir så glad och lycklig när jag känner vår lilla älskling där inne.
Tänk att jag går in i vecka 26 imorgon! Känns helt... underbart!
Snart är vår fina här!
Och inte nu till helgen, men helgen efter det, så ska vi till tittut i Stockholm!
Då får vi veta vad det är som sprakar där inne. Fy vad jag längtar!

Nej. Nu ska jag göra nåt åt ansiktet tror jag. Sen får vi se om det blir stan eller
inte. Kanske bestämmer mig för att stanna hemma. Jag vet inte. Allt känns blä!

Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: Mizuki

Åhh, vad roligt att åka till tittut! :D Det har jag velat göra båda gångerna, men sen har N inte haft någon lust och jag kan ju inte ta reda på könet själv och hålla det hemligt för honom..

Ska ni göra vanligt könsUL eller 3D/4D?

2009-05-18 @ 15:48:59
Sagt av: Mizuki

Nä, inte än. Ska till Bm den 28, de hade smockfullt fram tills dess. Nu får jag inte ens ha min inskrivning hos min ordinarie (Berit) utan hos en annan för hon var den enda som hade plats. Förhoppningsvis får jag ett VUL då, eller så klämmer hon och känner lita iallafall. :)



Gud, vad roligt! Blir så avis! :D Kommer ni att ta det paketet där man får dvd också? Det blir såå fina bilder med 3D/4D! :D

2009-05-18 @ 16:12:59

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0