Rosettfrisyr!

Nu har jag kommit på vad jag vill ha för frisyr
under festligheterna som är i sommar.
Nämligen rosettfrisyren! Lärde mig idag hur man gör den.
Det är inte alls svårt! Så nu på kvällskvisten, i brist på annat,
så provade jag. Men det är ingen höjdare i supertuperat och
otvättat hår kan jag säga! Men jag ska prova imorgon igen!
(Jag ska nämligen in i duschen typ nu).
Här är i alla fall det slarviga resultatet:



Jaa, som ni ser så är mitt hår väldigt risigt. Men sött det kommer bli när håret
inte är risigt. Man kan ju göra med allt hår uppsatt, och jag tror att det blir den
varianten i sommar, för det känns lite mer somrigt och så är det ju svalare med
allt hår uppsatt.

Jaaaja. Ska väl in i duschen nu då.

Hejdå!

Kommentarer
Sagt av: haniki

jag gillar lady gaga-rosetten! synd att jag inte har nåt hår kvar :( fast jag hade ändå inte kunnat göra en sån, hehe

hoppas det går bra hos frissan

:*

2009-05-07 @ 14:06:15

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0