Torsdagsbravader.

Inte för att jag har gjort nåt idag. Förutom att laga mat och
kollat två avsnitt av MH. Och så har jag njutit av min M <3
Jag älskar att vara med honom.

Nej, jag har faktiskt inget av värde att skriva idag heller.
Kul blogg! Står aldrig nåt av värde.

Kan berätta att jag drömde att bebis kom inatt. Och det var
en pojke! Har drömt att det är en pojke ganska ofta nu...
Det får en ju att fundera på om min första magkänsla jag
hade, tidigt i graviditeten, stämmer. Då kände jag nämligen
att det är en pojke. Sen började alla säga att det var en flicka
(hur folk nu kunde veta det, när inte ens vi vet), och då gick
känslan över till att det känns som en tjej. Även på rutin
ultraljudet såg det ju ut som en tjej, men min barnmorska
som gjorde UL:et sa att det kan lika gärna vara en pojke.
Men jaa, vi får ju veta nästa lördag! Längtar som tusan!

Och jag har ju varit jättehemlig med namnen vi har tänkt oss.
Men inte M. Haha, han har sagt det till dom flesta. Så snart
lär ju alla veta ändå. (;
Fast jag hade tänkt berätta vilket namn det blir, när vi vet kön.
Så den som är nyfiken får hålla ut! :D
Och dom som vet får gärna hålla tyst.

Jaja. Nu ska jag borsta håret och snabbsminka mig, för vi
ska till affären och köpa choklad. (;
Och nåt att äta, och jag pallar inte se skabbig ut. (;

Nåt skoj som händer i helgen? Hör av er i så fall!

Hejdå!

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0