Vecka 26. (25+0)

Har sovit som en kratta inatt. Men jag börjar vänja mig!
Drömt sjuka preg.drömmar! Men i drömmen är det inte
stört! Haha <3 Lilla B, I love you!

Jahapp. Idag blir en jobbig dag. Men jag känner mig
bättre än igår. Kanske för att det äntligen blir gjort?
Jag vet inte. Ser inte fram emot eftermiddagen, men
det är ingen idé att gå och skjuta upp det.

Annars så går jag in i vecka 26 idag! (25+0). WOHO!
Börjar känna mig tung och så, men det är väl meningen?
Haha, det är ju helt klart värt det!
Men det är verkligen inte skönt när bebis bestämmer sig
för att sparka på kissblåsan. Och det är inte skönt när det
känns som att bebis tryckt ut en fot i självaste muttan på mig
och sparkar runt!
Men fortfarande; Totaly worth it! <3
Längtar typ ihjäl mig efter bebis nu. Satt i söndags och skrev
en att gör/att köpa lista. Så nu, den här lönen, ska vi börja! :D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.

Hejdå.

Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0