11 veckor!

Ja, herregud vad tiden går fort! Det är helt sjukt!
Cleo blir idag hela 11 veckor gammal!
Min lilla fina älskling!

Annars så tog vi en liten sovmorgon i morse.
M gick upp runt halv två. Jag och Cleo gick upp
ur sängen halv tre. Vi har myst hela dagen i sängen
med massa mysamning och små powernaps.

Men man känner sig rätt slapp och seg efter en sådan
här dag. Men jag njuter av varje sekund.

Och angående förra inlägget, om svininfluensan, så
har jag funderat lite, efter att en, omogen, anonym,
kommenterade och sa att jag var fånig, eller vad det
nu var.
Ja, visst jag kanske är löjlig som inte vill att min
dotter skall ha närkontakt med personer som inte har
vaccinerat sig. Men då får jag vara det.
Jag är nog inte lika löjlig när det visar sig att massa
spädbarn dött av svininfluensan.

Cleo är min dotter, och jag gör allt för att skydda
henne från allt som jag tror är skadligt för henne.
Jag tänker inte utsätta henne för onödig smitta.

Så jag står fast vid att alla ovaccinerade kommer inte
få ha närkontakt med mitt barn.


Ni får tycka att jag är hur löjlig som helst.
Men det är faktiskt mitt och M's barn och våra regler.

Jag önskar att det gick att välja att inga anonyma får
kommentera. Har man något att säga, eller anmärka på
så ska man fan stå för det också!


Hejdå.

Kommentarer
Sagt av: haniki

förstår inte vad det är för idiot/idioter? som bestämt sig för att böga i din blogg jämt och ständigt. dumt att skaffa sig egna liv!

jag tycker inte att ni är fåniga iaf. det är bättre att ta det säkra före det osäkra! skönt att jag är vaccinerad iaf, då kan jag hälsa på ;D

pusspuss

2009-11-07 @ 20:31:28
Sagt av: BILI

Haniki: Nej, inte jag heller. Dom får gärna kommentera och dela sin åsikt, men då kan dom fan sluta vara anonyma. Bara löjligt. Och så kan dom ju tala om varför dom tycker som dom gör.



Ja, tur att du är vaccinerad! :D

Vi har ju satt denna regel för att skydda Cleo, inte för att vara elaka!

Puss!

2009-11-07 @ 21:35:20
Sagt av: Linda

Oj va tiden går fort =)

Å, jag går och väntar på att få bli vaccinerad.

2009-11-08 @ 01:02:44
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0