1:a advent.

Idag är du ju, som alla vet, 1:a advent, men ingen
jul- eller adventsstämning what so ever! Besviken.
Inget julpynt, inga pepparkakor, inga lussebullar,
ingen julmust och ingen risgrynsgröt.
Nej.

Och sen så vaknade jag 15.00 också, för M är en
hjälte och tog Cleo över dagen, för jag hade henne
hela natten och morgonen. Har fått sova ca 40 minuter
åt gången sen kl 6 i morse, fram till 10. Och då kan
tilläggas att jag somnade runt 4, för en liten skrutt ville
inte sova förrän kl 2, och hon låg och knorrade i sömnen,
så jag låg och bara väntade på att hon skulle vakna
helt och vilja äta igen. Men som sagt. Hon vaknade runt
6 och ville äta, och sen har hon vaknat 1 gång i timmen
och varit vaken allt från 5 minuter till 20 minuter åt gången.
Detta resulterar ju i en väldigt trött mamma.

Jaja. Jag fick ju sova ut till slut. Men frågan är hur det blir
inatt? Hoppas på att somna skapligt ändå.

Åh... Jag är så ledsen över att vi inte har nåt julpynt.
Nej, jag får nog lösa det där med julstjärnan när Cleo har
vaknat.

Nu ska jag flirta med min karl, så han vill åka och inhandla
lite julstämning i form av lussebullar och julmust till oss.

Hejdå.


Kommentarer

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0