Boktips!

Måste börja detta inlägg med att berätta att
Cleo för första gången somnade med sin
tumme i munnen idag. Och det är tredje gången
hon hittar den själv, utan hjälp!


Då jag antar att det är en del mammor och
blivande mammor som läser min blogg, så tänkte
jag tipsa om en jättebra bok om barnets mentala
utveckling. Den heter "Växa och upptäcka världen -
Sju utvecklingssprång under barnets första levnads-
år
" och är skriven av Hetty van de Rijt och Frans X Plooij.
Boken har hjälpt mig att förstå mig på Cleo massor.
Så inhandla om ni har barn under året. (Klicka på länken!)

Nej. Nu ska jag nog faktiskt plocka ihop här, och gå och
lägga mig.
Stor dag imorgon ju! Cleo ska få två sprutor... Undra
vem som tycker det är jobbigast; jag eller Cleo? (;

Hejdå!


Kommentarer
Sagt av: em

två sprutor? varför två? :S

2009-11-24 @ 16:15:53

Säg något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill säga:

Trackback
RSS 2.0